شماره های تماس (021) 26 70 20 70
(021) 26 70 37 70
ساعت کاری مطب شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه 08:00 الی 17:00
پنجشنبه ها 08:00 الی 12:00
آدرس مطب تهران، خیابان شریعتی، ،بین میرداماد وظفر
روبروی ایستگاه متروشریعتی،خیابان زیبا،پلاک60،طبقه دوم

راهنمای انتخاب متخصص آلرژی و راهکارهای آن

بهترین فوق تخصص آلرژی بزرگسالان در تهران کیست؟ چگونه  می توان یک متخصص آلرژی خوب  در تهران را پیدا کرد ؟ آیا برای درمان آلرژی،آسم، حساسیت های پوستی و…  تخصص  بالای یک پزشک کمک کننده است ؟  چگونه می توان برای  همیشه  از شر  بیماری های آلرژی و آسم رهایی پیدا کرد ؟ اگر شما هم  از علائم  آسم، آلرژی و حساسیت های  پوستی  خسته شده اید و به دنبال یک راه درمان  قطعی و البته همیشگی برای آن ها هستید ادامه مطلب را مطالعه کنید .

بهترین متخصص آلرژی پزشکی است که دلسوزانه با تکیه بر تجربه و تخصص خود نسبت به بررسی مشکلات و علائم شما بپردازد. از این طریق است که شما می توانید به راحتی مشکلات و بیماری های آلرژیک خود را تشخیص دهید و نسبت به درمان آن توسط پزشک اقدام نمایید .

شماره تلفن دکتر اسکویی

بهترین فوق تخصص آلرژی با تشخیص سریع و فوری بیماری های آلرژیک کمک بزرگی در درمان به موقع و کوتاه مدت برای کنترل و یا از بین بردن آثار حساسیت و آلرژی می نماید.

از طریق ایشان می توانید با سیستم و ساختار بدن خود و تاثیراتی که از محیط و مواد غذایی میگیرند را به خوبی تشخیص دهید و نسبت به احوالات و ساختار بدنی تان فعالیت های روزمره را انجام دهید تا کمتر دچار آسیب های ناشی از حساسیت ها و آلرژی به مواد و غذاهای مختلف داشته باشید .

فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی

بهترین متخصص آلرژی در تهران
بهترین متخصص آلرژی در تهران

دکتر یعقوب محبوبی اسکوئی در  زمینه درمان  و تشخیص انواع بیماری  های ریه، آسم ، آلرژی و هر گونه حساسیت های پوستی تجربه بالایی دارند. انجام تست های تشخیصی  توسط ایشان برای افراد انجام می شود  تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن  تشخیص قطعی  دهند.  یک متخصص آلرژی خوب باید  سعی کند با کمک  جدید  ترین  روش ها و تکنولوژی نوین  انواع بیماری های افراد را تشخیص و درمان کند .

بنر ماوراطب

خدمات بهترین متخصص آسم و آلرژی

متخصص آلرژی و ایمونولوژینی بالینی  در درمان طیف وسیعی از بیماری ها و البته عارضه های مربوط به  سیستم تنفسی و ریه تخصص کافی دارند .  متاسفانه برخی افراد  برای درمان این دسته از بیماری ها  به پزشکان عمومی مراجعه می کنند، که البته نتیجه ای از درمان  خود نمی گیرند،  بهتر است  در انتخاب پزشک خود دقت  داشته باشید.  تخصص و البته تجربه  بالای یک متخصص تاثیر بسیار  زیادی در  نتیجه  درمان شما دارد  .

خانم با ماسک

  • درمان آسم : آسم بیماری است که بیشتر افراد آن را تجربه کرده اند و در اطراف خود شاهد علائمی نظیر تنگی نفس و گرفتگی آن را در افراد مشاهده نموده ایم ، البته آسم چندین اندوتایپ (نوع بالینی) را شامل می شود و ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد و با علائم مختلفی در بدن ایشان بروز نماید. به طور کلی نفس نفس زدن و اختلال در تنفس همگی از علائم اولیه آسم می باشند. آسم به عنوان یک بیماری پیچیده و با علل متفاوت شناخته می شود. خس خس گلو، سرفه و تنگی نفس از دیگر مشکلات مبتلایان به آسم هستند. یکی از بهترین خدمات متخصص آسم و آلرژی درمان و یا کنترل مناسب بیماری آسم است که به شدت در زندگی فرد تاثیر گذار است و فشارهای روانی بسیاری را کاهش می دهد. این درمان از طریق مصرف داروها انجام می شود اما انتخاب نوع داروها به شدت به دقت و تجربه متخصص آلرژی بستگی دارد .
  • درمان آلرژی : آلرژی یا حساسیت را هر فردی در طول زندگی تجربه می کند، اما ممکن است افرادی به صورت مکرر و دائمی با آن دست و پنجه نرم کنند، آلرژی در واقع به حالتی گفته می شود که سیستم ایمنی بدن یک عامل بیرونی و محیطی که اساسا برای اکثر مردم مضر نیست را خطرناک تشخیص داده و برای مقابله با آن پادتن (آنتی بادی) تولید کند در این صورت است که این مقابله با عوارض و علائمی همراه است که فرد مبتلا را آزار می دهد ، این واکنش سیستم ایمنی بدن می تواند منجر به حالاتی مانند التهاب پوست، سینوس ها، مجاری تنفسی و دستگاه گوارش شود. علائم حساسیت ها در افراد مختلف متفاوت است و البته ممکن است که شدت آن در افراد کم و یا زیاد باشد. عوامل محیطی که معمولا سبب ایجاد آلرژی در افراد مختلف می شود را آلرژن می نامند و می توان از جمله آن ها به مواردی مانند گرد و خاک، گل و گیاه، مواد غذایی مانند فلفل و تخم مرغ و… اشاره کرد؛ آلرژی را بر مبنای اینکه آلرژن آن چیست به انواع گوناگونی تقسیم می کنند که در ادامه به تفصیل بررسی می شود.
  • درمان آلرژی کودکان : تشخیص حساسیت ها و آلرژی کودکان توسط متخصص آلرژی با تجربه انجام می شود. آلرژی در کودکان نیاز به درمان های فوری و تخصصی دارد تا علائم و نشانه ها به سرعت فروکش نمایند. آلرژی های متداول کودکان شامل آلرژی های تنفسی ، کهیر و خشکی پوست است که باید به موقع شناسایی و درمان شود.
  • تست آلرژی : آلرژی را می توان با کمک  تست های پوستی و البته ازمایش خون تشخیص داد . تست پوستی  به نسبت  آزمایش  خون هزینه کمتری دارد. تنها نقطه ضعفی  که تست  های پوستی دارند این است که در  صورتی  که به فواصل  زمانی  آن توجهی نشود ممکن است  در نتیجه تست خلل ایجاد کند. اگر  تست آلرژی  توسط  متخصص در این زمینه انجام  شود  در نتیجه  احتمال بروز هر گونه خطا از بین می رود .

بیشتر بخوانید : راه های درمان آلرژی / راه های درمان آسم

رضایتمندی بیمار عزیز برای کنترل و درمان آلرژی در طول دوران بارداری

ویس آیکون

 

انتخاب بهترین متخصص آسم و آلرژی

برای انتخاب بهترین متخصص آسم و آلرژی نیاز است که شما حتما به مواردی که نیاز است توجه داشته باشید. چرا که بحث آلرژی موضوع پیچیده ای است و در صورتی که یک پزشک نتواند به درستی نوع آلرژی را تشخیص دهد ممکن است شما از مسیر درمان دور و منحرف شوید. اینکه جراح تجربه و مهارت کافی را در اختیار داشته باشد بدون شک در درمان زودتر و قطعی انواع بیماری ها و آلرژی ها تاثیر دارد. در ادامه مهم ترین نکات برای انتخاب بهترین متخصص آسم و آلرژی را خاطر نشان نموده ایم :

  • داشتن تخصص و تجربه : همانطور که میدانید آلرژی انواع و گونه های مختلفی دارد و در افراد با واکنش های نا همسانی بروز می کند . یک متخصص با تجربه برای درمان بیماران از تجربیات و مهارت هایی که در طول سالیان طبابت کسب نموده است کمک می گیرد و این تجربه کاری بهترین نتیجه را در درمان آلرژی ها به همراه دارد. ایشان باید کاملا نشانه ها و علائم آلرژی ها را بشناسند تا تشخیص دقیق و درستی برای درمان موثر در نظر بگیرند. اگر به دنبال بهترین متخصص آسم و آلرژی هستید باید مواردی مانند میزان تجربه و تخصص ایشان را در نظر بگیرید. بهترین متخصص آسم و آلرژی در اولین معاینه و ملاحظات متوجه بیماری شما شده و راهکار درمانی موثر را می شناسد.
  • ارائه مشاوره صادقانه : بهترین متخصص آلرژی باید با شما صادق باشد ، ارائه مشاوره ی منطقی و صادقانه به شما کمک می کند که دید بهتری نسبت به مشکل ایجاد شده داشته باشید. دادن وعده های دور از ذهن برای درمان برخی از بیماری ها ممکن است باعث نا امیدی شما در مسیر درمان شود. برخی از آلرژی و بیماری ها هستند که نیاز به پروسه های طولانی تری برای درمان دارند از این رو اگر شما آگاهی کافی نسبت به روند و شدت بیماری نداشته باشید ممکن است در ادامه مسیر درمان دچار پشیمانی و خستگی شوید. اما اگر شناخت درست و دقیقی از بیماری و روند درمان خود داشته باشید صبور تر خواهید بود و اطمینان بیشتری به عملکرد پزشک خواهید داشت.
  • دسترس بودن سریع و راحت : شما در طول دوره درمان نیاز دارید که به پزشک مراجعاتی داشته باشید. باید دسترسی شما به پزشک راحت و سریع باشد تا امکان مراجعه حضوری برایتان وجود داشته باشد. مواردی مانند مسیر رفت و آمد و روزهای حضور پزشک را با شرایط زندگی خود در نظر بگیرید.

وظیفه متخصص آلرژی

متخصص آلرژی نقش مهمی در تشخیص و درمان حساسیت‌ها دارد. وظایف این متخصص شامل انجام تست‌های آلرژی برای تشخیص نوع حساسیت، تعیین علل آلرژی‌ها و ارائه راهکارهای درمانی مناسب به بیماران است. همچنین، متخصص آلرژی مسئول اطلاع‌رسانی به بیماران درباره علائم حساسیت، پیشگیری از تماس با عوامل محرک آلرژی‌زا، و توجیهات لازم برای مدیریت بهتر و کاهش تاثیرات حساسیت‌ها است. این متخصص نیز ممکن است در مطالعات پژوهشی حوزه آلرژی شرکت کرده و به روزرسانی‌های علمی را به بیماران خود ارائه دهد.

چگونه بهترین متخصص آلرژی را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن بهترین متخصص آلرژی، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • جستجوی اطلاعات: ابتدا در مورد متخصصان آلرژی در منطقه خود تحقیق کنید. از منابع آنلاین، نظرات بیماران و مراکز پزشکی محلی مطلع شوید.
  • بررسی تخصص و تجربه: اطمینان حاصل کنید که متخصص دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه آلرژی است.
  • مشاوره با پزشکان دیگر: با پزشکان عمومی یا دیگر متخصصان در حوزه پزشکی مشورت کنید. آنها ممکن است به شما پیشنهاداتی برای یافتن بهترین متخصص آلرژی بدهند.
  • ملاقات با متخصص: یک جلسه ملاقات با متخصص آلرژی، این امکان را فراهم کنید تا از روش‌ها، نظریات و استراتژی‌های آنها برای درمان آلرژی‌ها مطلع شوید.
  • بررسی مجوزها و گواهینامه‌ها: اطمینان حاصل کنید که متخصص دارای مجوزها و گواهینامه‌های لازم از مراجع مربوطه است. این اطلاعات می‌توانند نشانگر تخصص و صلاحیت او باشند.
  • مطالعه نظرات بیماران: نظرات و تجارب بیماران پیشین می‌توانند یک منبع قابل اعتماد برای ارزیابی کیفیت خدمات متخصص آلرژی باشند.

با انجام این مراحل، می‌توانید متخصص آلرژی مناسبی را برای درمان و مدیریت بهتر حساسیت‌های خود انتخاب کنید.

چه زمانی برای درمان آلرژی به متخصص مراجعه کنیم؟

برای درمان آلرژی، به متخصص آلرژی مراجعه کنید در صورتی که:

  • علائم مزمن داشته باشید: اگر علائم آلرژی شما به صورت مداوم و برای مدت زمان طولانی باقی مانده باشند، بهتر است با متخصص مشورت کنید.
  • علائم باعث ناراحتی جدی شوند: اگر علائم آلرژی باعث ناراحتی جدی یا تأثیر بر کیفیت زندگی شما شود، نیاز به تشخیص و درمان دقیق تر است.
  • تست‌های آلرژی نیاز باشد: اگر تست‌های آلرژی لازم باشد تا نوع و منشأ حساسیت‌های شما مشخص شود، متخصص آلرژی مناسبترین گزینه است.
  • عوارض جانبی داروها حاصل شود: اگر در حین مصرف داروهای ضدآلرژی عوارض جانبی احساس کنید، بهتر است به راهنمایی متخصص آلرژی اطلاع دهید.
  • علائم اضطراری ظاهر شود: در صورتی که علائم حساسیت افزایش یافته و به حالت اضطراری تبدیل شود، فوراً به متخصص آلرژی مراجعه کنید.
  • نیاز به مشاوره در مورد پیشگیری و مدیریت حساسیت‌ها داشته باشید:  اگر به راهنمایی در مورد پیشگیری از حساسیت‌ها، مدیریت علائم و اقدامات اضطراری نیاز دارید، متخصص آلرژی به شما کمک خواهد کرد.

همچنین، اگر تغییرات در علائم حساسیت‌های شما مشاهده می‌کنید یا سوالات خاصی دارید، بهتر است بدون تأخیر به متخصص آلرژی مراجعه کنید.

دکتر یعقوب محبوبی اسکوئی فوق تخصص آلرژی، آسم و ایمونولوژی بالینی با بهره گیری از بروزترین متدهای علمی دنیا به تشخیص و بهبود علائم آلرژی و آسم می پردازد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر با شماره تلفن های 26702070-26703670 تماس حاصل نمایید و یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید.

سوالات متداول متخصص آلرژی

3 thoughts on “بهترین فوق تخصص آلرژی در تهران

  1. رحیمی - 20 مرداد 1400 در 7:21 ب.ظ

    سلام من آبریزش بینی دارم رفتم تست کرونا دادم منفی بعد من آلرژی هم دارم اگه می شه یک راه حلی بگید چشم هم می خارد

    پاسخ
  2. فرشید - 27 تیر 1401 در 12:57 ق.ظ

    سلام من الان 5ساله که آلزژی دارم. واقعا دیگه کلافه شدم نمیدونم چیکارکنم

    پاسخ
    • drmahboubi - 13 شهریور 1401 در 2:31 ب.ظ

      باید علت رو بررسی کنیم بعد درمان رو لحاظ نماییم

      پاسخ

پاسخ

تماس سریع